Koktajl jagodowo-kokosowy

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Otwierając rano okno na oścież miałam nadzieję na haust świeżego, orzeźwiającego powietrza… Nic z tego, klęska, fiasko – zamiast tlenu w płucach, miałam mroczki przed oczami, zamiast energii na cały dzień, poczucie, że tak do końca nie wiem, gdzie jestem i jak się nazywam… Ledwo wstałam, już chciałam się położyć. Najlepiej w wannie pełnej lodu.

W związku z zaistniałą sytuacją meteorologiczną uznałam, że przyrządzenie na śniadanie – a jak się później okazało także i na obiad, deser i kolację – czegoś bardziej skomplikowanego niż koktajl, mogłoby się skończyć tragicznie, z eksplozją i pożarem włącznie.

I tak powstał on – pyszny, zimny i w dwie minuty… Mój wybawca.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SKŁADNIKI NA 2-4 PORCJE:
1,5 szklanki czarnych borówek (czarnych jagód)
1,5 szklanki zimnego mleczka kokosowego
1/2 szklanki zimnej maślanki
1 łyżeczka brązowego cukru
2 łyżeczki wiórków kokosowych

WYKONANIE:
Jagody bardzo dokładnie umyć i osuszyć.
Wszystkie składniki umieścić w mikserze kielichowym lub misie blendera i dokładnie zmiksować. Podawać od razu.

SMACZNEGO!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bezglutenowe, Bezjajeczne, Bezmleczne, Desery, Koktajle mleczne, owocowe i warzywne, Śniadania i podwieczorki i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Koktajl jagodowo-kokosowy

  1. Lena pisze:

    Mi też by się przydał taki koktajl. Świetny przepis 🙂

Skomentuj

